vlak voor vertrek - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Thom Schuite - WaarBenJij.nu vlak voor vertrek - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Thom Schuite - WaarBenJij.nu

vlak voor vertrek

Door: thomschuite

Blijf op de hoogte en volg Thom

01 Januari 2012 | Nederland, Son en Breugel

Het is dan eindelijk zover, ik vertrek vandaag naar Australie, naar de stad Sydney. Het jaar kan niet beter beginnen. Het is toch wel spannend om te gaan, al helemaal omdat ik alleen ga. Gelukkig heb ik genoeg media-spullen bij zodat ik iedereen kan bereiken! Ik heb van iedereen goed afscheid kunnen nemen door een mooi oudjaarsfeestje te houden. Bedankt voor iedereen die nog was gekomen en voor de goede avond die ik heb gehad.

Over een kleine 6 uur zit ik in het vliegtuig en heb ik een vlucht van 24 uur lang die ik moet uitzitten. Zal wel helemaal kapot zijn als ik daar kom maar probeer toch een beetje alles te verkennen als ik kom. Verder kan ik jullie vertellen dat ik zeker gebruik ga maken van het mooie weer en het strand en de zee. Want er is geen betere plek om te surfen en te duiken dan in Australie. Mijn tennisracket heb ik ook maar mee genomen want misschien zien ze mijn talent daar in Australie wel en kan je me bewonderen op de Australian open.

Ik zal het eerste verslag kort houden want heb natuurlijk nog niks mee gemaakt van de reis. Ik zal jullie allemaal missen jongens en meisjes. En zal aan jullie denken daar en zoveel mogelijk jullie op de hoogte houden.

Thom

  • 01 Januari 2012 - 19:36

    Jolijn:

    Hee Thommie!

    Ook nog een keertje via deze weg: Heeeeeeeeel veel plezier en heel erg genieten daar, het is je zo gegund! Ik ga je sowieso volgen en ik hoop dat we snel een keertje kunnen skypen! :)
    Take care! Xxxx

  • 02 Januari 2012 - 08:09

    Anique:

    Ik lees even je verslagje op mijn werk. Je zit nu ergens boven China en je hebt al een nacht vliegen erop zitten naast een chinees zoals je ons melde. Nu nog maar 15 uur vliegen! Dan komen de golven inzicht. Hier is het gewone leven al weer begonnen. Kan ik oook weer rustig slapen als je erbent.
    kus mam.

  • 02 Januari 2012 - 12:09

    Kirsten:

    Net begrepen dat alles goed gaat met je, superfijn! Het is echt een hele lange reis, jeetje ben trots op je schat! Ik volg nu je vluchten op internet. Zo kan ik via de satelliet precies zien waar je bent, wel ver hoor! Liefs, xxxx

  • 02 Januari 2012 - 20:08

    Dirk:

    Nog ruim een uur en dan ben je er volgens flight tracker. Ik heb maar een iphone voor je moeder gekocht zodat ze met je kan communiceren. Ik hoop maar dat ze dit bericht later leest dan dat ik hem geef anders is de verrassing er wel vanaf. We bellen vanacht wel even. Maar goed dat ik weinig slaap nodig heb. Have fun.

  • 02 Januari 2012 - 20:12

    Vera :

    Hey thommie
    Heb je een zware reis gehad?
    Denk van wel
    Ik mis je heel erg

    Xxxx vera

  • 03 Januari 2012 - 10:05

    Anique:

    He Thom

    Ik zit stiekem te hopen dat je skype aan zet zodat ik je even kan zien na de lange reis. Maar Hopelijk heb je geen tijd . Ik kreeg vandaag foto's van Bondibeach van een collega. Ik weet niet zeker of ik niet kom!! Ziet er goed uit xx

  • 03 Januari 2012 - 13:00

    Elly (oma) :

    Welkom in Sydney. Lekker uitrusten en dan verkennen!! Veel succes.

  • 03 Januari 2012 - 21:14

    Carl Kuhn:

    Take care and watch your back

  • 03 Januari 2012 - 23:37

    Anique:

    Zo thom voor je gaat slapen even skypen!!

  • 04 Januari 2012 - 11:30

    Erwin Van Kessel:

    Hoi Thom,

    Inmiddels (4 jan.) ben je aangekomen in Australië. Ik hoop dat je de lange vlucht overleefd hebt en dat je goed op de plaats van bestemming bent aangekomen.
    Veel succes en veel plezier !

    Oom Erwin

  • 05 Januari 2012 - 14:04

    Dorus (MMC):

    Thom,
    En dan is het zover, "Australia here he is, Thom from Holland".
    Geniet met volle teugen van je avontuur.
    We zullen het hier allemaal volgen en zorgen wel dat je moeder dit overleeft.

    Succes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Son en Breugel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2012

Laatste weken in Sydney

09 Februari 2012

Melbourne roadtrip

24 Januari 2012

zon, zee, strand en surfen

12 Januari 2012

eerste week

05 Januari 2012

eerste dagen in australie
Thom

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 9893
Totaal aantal bezoekers 26124

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: